Varit på mässa

Idag har jag tillbringat dagen i Eriksbergshallen och på Nordiska kort- och stämpelmässan. Det blev lite mer inköpt än jag hade planerat. Men det KAN ju bero på att min plan på vad jag skulle köpa bestod av 1 st stämpeldyna för tunna fina linjer och det blev lite mer än det. Ja, i själva verket så blev det ingen sådan dyna (i alla fall inte en stor, bara en liten versafyrkant).
Det blev en del papper den är gången. Det blev det ju inte på förra mässan i Partille. Jag fyndade också en sådan här Cropper Hopper Fotoförvaringslåda till.

Jag har några tidigare och tycker de är kanonbra. Här sorterar jag in bilderna i datumordning och har lätt att hitta dem, eftersom jag har även dem digitalt i datorns Photoshop Elements och lätt hittar dem där om jag letar efter någon särskild bild. Sedan går jag till fotolådan och plockar fram bilden.

Här är några av de papper som kom med hem till mig:


Superfina papper och dessutom dubbelsidiga den här gången.

Mer kommer en annan dag, nu skall jag se på en film på TV:n, medelålders män på motorcykel.


Kommentarer
Postat av: Anki T

Vi vill se fler bilder på vad som handlades på mässan!!!!

2009-10-18 @ 00:41:03
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Chruss

Vilka underbara papper! Jag är också en som gillar dubbelsidiga, rejäla papper...;-D

2009-10-18 @ 10:23:12
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja de blev ju lite nya inköp ;o)

2009-10-20 @ 16:54:58
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0