Ny mässa på gång

I helgen bär det av till nästa mässa. Nu är det Karlstad som gäller. Mer om mässan kan du läsa här.

Utställare där är:
Bellis
Engströms Artstudio AB
hÄnglar & stÄnglar
IngyWings
Ljuva Änglar
MarMils Hobby & Design
Mazzarin
Pysselmyran
Scrapbooking 4 you
Skölds Guld
Stämpelboden

Flera "gamla kändisar" och några nya utställare.

Min nota denna gång innehåller lite mer än en stämpeldyna  :-)

Jag skall köpa de nya hÄnglarna, Distress glitterlim i några färger (framför allt vit som kan användas till snö) Distress Crackle psint skall jag också ha nån burk. LITE sugen är jag också på några Nestabilities, men jag får se när jag kommer dit om jag kan välja ut nån som är användbar.

På lördag bär det av. Det finns fortfarande plats i bilen om någon vill följa med. Ring mig eller Emma i så fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt hade vi

2009-10-26 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0