Äntligen lite nytt här

Jag har faktiskt skapat lite sedan sist. Dock har jag varit dålig på att fotografera.

Ett litet bidrag kan jag dock visa.

Jag blev tvärtrött på Vintage och kände att jag skulle göra något HELT annorlunda. Här är LO:n som blev till då. Inte är väl den Vintage (annat än att bilden är från 1980)



Bilden har jag scrappat tidigare, men gillar den så det fick bli en LO till. (Den finns dessutom som 50x50 bild på väggen som tavla här hemma.)

Här var Tanja lite drygt ett år gammal och full av liv och fart och på alerten och nyfiken på allt runtomkring. Jag blev riktigt nöjd med hur jag fick ihop färgmatchningen på papper och foto. Det är glitterlim på snäflingorna, men det syns förstås inte här. Inte har Tanja en vit fläck på skinkan heller, det är blixten som slår i det blanka fotot.

Sedan så har jag uppdaterat lite på Valboscrapparnas blogg. Missa inte att förbeställa om det är något särskilt du behöver från butiken Creativica, som kommer på träffen den 22 november.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å va fin den va.

Fina färger.

2009-11-02 @ 20:57:32
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0