Lite fler julkort

Ett par till julkort har det blivit sedan sist.

Det är ju helt hopplöst att fota när det är mörkt när man kommer från jobbet, så färgerna blir som de blir, men det bjuder jag på.



Stämpel med tjejen är från hÄnglar o StÄnglar. Mjölkkannan är från Stämpelboden. Det mörkbruna bakgrundspapperet är en bit av en tapet. Stråken som går härs och tvärs glänser lite. Annars är det lite fluffaktigt mjukt eller hur man skall säga.



På detta kort har jag använt vit punchinella med stjärnor, ett spillpapper från mitt USA-album (blått med vita stjärnor) och längst ner en bit självhäftande band med silverglitter inköpt på Rusta. Stämpeln kommer från Stämpelbodens julkollektion i fjol. (tror jag) God Jul är utstansat i silverpapper med Quickutz Banana Split-alfabete som kom till mig i förra veckan efter inköp på Tradera.

Det börjar ta sig med julkortstillverkningen, men det saknas fortfarande drygt hälften (och då räknar jag med de få jag gjorde ifjol som inte kom iväg), så jag får nog gno på med tillverkningen. Så det kommer att dyka upp fler julkort här efter hand.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej

Tack för inbjudan.Ska på Vänerscrappen imorgon och julkortskväll på söndag men jag ska föra det vidare och fundera.

Trevlig Helg

/Linda

2009-11-13 @ 22:02:29
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0