Julkort

Jag har gjort några julkort. I år skall jag kanske hinna göra färdigt dem innan julen är över. Ifjol hann jag ju inte det.

Här har vi de jag gjort igår och idag:



Srämpel från Bildmålarna och sedan har jag använt spillbitar (förutom kortstommen). En gammal Qk-die med löv åkte också fram.



Sedan ett kort där jag har gått löst med glitterlim. Tomtens mössa, skägg och hår, samt texten är Glitterlim.
Kortstomme och det gröna under stämpeln är Bazzill Bling.



Det var dagens bidrag. Mer ligger på lager till en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Kul att se att du hoppade på utmaningarna på stämpelsnack!

år se om jag hinner med nästa också?!

2009-11-04 @ 22:54:50
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

så duktiga alla è. Jag har då tappat stinget helt,men jag tror de beror på att mitt pyssel rum har varit med om ett bombnedslag så jag kommer inte åt några grejer.

Men jag får väl försöka få ordning men,men när ska jag orka :o/

Ses vi på Onsdag???

2009-11-08 @ 17:08:31
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0