Vinsten är här + lite annat "nyinhandlat".

Trött efter att ha sutit på utbildning hela dagen i ITIL. Många förkortningar och begrepp är det att läsa sig. Och prov skall vi ha i morgon. Sedan direkt till vårens sista scrapträff, där jag börjat förbereda en ABC-BOM. Orden har jag filat på ett bra tag och nu tog jag äntligen tag i att börja med albumet. Har suttit och räknat och räknat och till sist börjat skära ut papper och klistra in i albumet (ett färdighäftat) Jag visar vad jag menar när jag kommit lite längre. Det är lite svårt att förklara, men idén har jag (natruligtvis) hittat på scrappiz. Man skall alltså scrappa om sig själv på alla bokstäver från A-Ö. Några bokstäver är rätt enkla att hitta ord til, medan andra är rent ut sagt omöjliga. Q t ex. Scrappa nåt om dig själv på det du!

Jaja, Idag mötte mig ett roligt brev när jag kom hem. Vinsten från InkyWings Påsk CC hade kommit. Där väntade 7 st stämplar från deras egen linje.



Dessa var med i kuvertet. (Bilderna hämtade från Inkywings butik, proportionerna är lite felaktiga här.) Dessa kan jag nog ha användning av tror jag.

De framkallade bilderna som jag skickade in i måndags (kan väl inte ha varit igår??) låg också i lådan idag. Otroligt snabba är de på FUJI direkt. Och priset är helt OK också. 33:- för 105 bilder (75öre styck för 5 bilder + portot)

Nu går jag också och väntar på ett annat brev med stämplar. Nämligen från hÄnglar och stÄnglar. Marie släppte några nya stämplar förra helgen i Gävle, och de måste naturligtvis inskaffas till hÄnglasamlingen. De här raringarna väntar på att få bo hos mig.



Jag har i veckan fått paket från Landstoken ocskå. Dels några av Maja Designs nyaste "äntligen"-papper (och några Basic Grey åkte visst också med) Ett par färgar Pearlmaker, en väska till Bind-It-All apparaten som bott i sin bökiga pappkartong och framför allt har jag köpt ytterligare en Cropper Hopper Photo Case 2000. De är så HIMLA BRA att förvara fotografierna i. Nu får jag antingen sluta fotografera eller så får jag scrappa mer, så inte denna fylls snabbt också. Jo och så köpte jag XL-modellen av EK Success Retro Flower (den allra största modellen). Jag har gått och kikat på den i några månader, men inte riktigt kommit mig för att köpa den. Men här var det både fraktfritt och ett bra pris, så den åkte med i shoppingkorgen den också. Snabbt och bra levererat, tog bara några dagar innan det fanns att hämta ut i närmsta samhälle. Nu får jag nog försöka att göra av med lite av materialet också innan jag handlar nästa gång. 

Haha lätt att hålla, det öppnar ju en ny butik i Uddevalla i helgen http://creativica.wordpress.com och så såg jag att Panduro hade 30% på alla "designark" (=mönstrade papper). Får kanske lämna ifrån mig nyckeln till bilen i helgen, så den inte åker iväg till Uddevalla på en tur med mig och plånboken i.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Lätt kan jag scrappa om mig själv på Q =) heter jue Quick i efternamn hihihi!!! men skulle jag scrappa a-ö så finns de säkert nån bokstav som gör det svårt =)Visst är det roligt med paket, igår fick jag min orkidéplanta jag köpt =) Sen väntar jag på paket från Magdas men det verkar dröjja.

2009-05-14 @ 09:53:18
URL: http://scraptivarina.blogg.se/
Postat av: Monica

Quickutz. Vad tror du om det?

2009-05-14 @ 13:48:57
Postat av: Jeanette

JAg tänkte åxå direkt på Quickutz :o)

Å du,,,jag som tänkte höra om vi skulle ta en liten snabbis till Uddevalla på Lördag :o) men om du lämnar ifrån dei bilnyckeln så kan du ju åka med mig hahahahaha

2009-05-14 @ 19:46:10
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0