Ett levererat kort och några inköp.

Äntligen är arbetsveckan slut.

Nu skall jag slappa ikväll och i morgon bär det av på shoppningrunda. Hihi, inte kunde vi hålla oss inte. Även om nycklarna lämnas bort, finns det ju snälla kompisar som erbjuder sig att ta med mig.

Jag har iofs handlat lite idag också. Var inne på Pysselakuten i Vänersborg igår och köpte ett par Cardstock "på chans", och det visade sig att de matchade perfekt de papper ur DCWV-stacken jag använt. Så idag fick jag gå dit igen och kompletteringsköpa CS så det räcker till alla sidorna i mitt ABC. Och då råkade jag få se en Quickutz Revolution board som jag naturligtvis inte kunde motstå......



Denna tror jag kan vara användbar. Den är ju STOR förstås, täcker väl ungefär en hel 12" sida, så det är inget att ha till kort eller så.

Sedan så åkte det ner några glittriga pennor också. (Jeanette, du har lurat dit mig på dem)  Det var 50% på dem, annars hade jag inte köpt dem. (F-n tro´t!)

Nu kan jag också visa ett kort som är överlämnat. Det var mamma som beställt till en väninna som (skall) fylla 60. Det är numera överlämnat och blev uppskattat. Kul.



Mottagaren gillar blommor och så har hon höns fick jag veta. Blev faktiskt rätt nöjd med det. Insidan skrev jag ut på datorn i matchande vinröd text och några swirlar. Blommor från Prima med blingstenar i och lite tunn ståltråd jag tror jag köpte i blomsteraffären. hÄnglar från senaste klubbpaketet och från påskstämplarna.

Idag väntade också de nya stämplarna från hÄnglar här hemma, så nu har jag lite monteringsjobb att göra också. Men det får bli framför TV:n dit jag strax skall förpassa mig.

Återkommer kanske i morgon med eventuella inköp. Får se hur mycket ork som finns kvar efter en dag på vift.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi.....glitterpennor è bra. Roligt att jag kan lura in dig i nåt ;o)



Kortet blev ju bara sååå gulligt.

Tack för en helt galen dag med många skratt å galenskap.

2009-05-16 @ 21:52:22
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Carina W

Vilket perfekt och charmigt kort du gjort.Passar mottagaren som handen i handsken.

Njut av ledigheten!

2009-05-22 @ 10:26:00
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0