Senaste LO:erna.

Idag skyndade jag mig att fotografera mina senaste LO:er när jag kom hem, så här kommer de.

En dubbel blev det ju av de senaste veckornas skapande. Den tillkom genom att jag stoppade ner handen i mappvagnen och tog upp första bästa papper jag fick tag i. Ett riktigt gammalt ett blev det, från EK Success som heter True Faith. Då plockade jag fram de gamla fotona från min konfirmation 1972. 2 likadana papper hade jag och båda kom till användning här. Jag har använt Quickutz alfabete  Blossom Grand till rubriken, den lila Cardstocken var en spillbit, så jag vet inte vad det är för ett papper. Del 1 är dekorerad med en nyinköpt fjäril som jag köpte dien på mässan. Embossad och fin! Den andra sidan är bara dekorerad med 3 små blommor klippta från ett band som jag också köpte på mässan. Korsen som går uppifrån och ner fanns på papperen och var det som gjorde att jag valde konfirmationsfotona.



Närbild sidan 1


Närbild sid 2


Jag har blurrat ur alla utom mig själv.

Ja, det var det jag hade att visa just nu. Hoppas jag i alla fall får NÅGOT gjort till helgen på träffen. Det brukar inte bli så mycket när man är med och håller i det, men det ger sig.

Jo, har ni sett räknaren längst upp på sidan? Jag har planerat att göra en LO i veckan under  året. Nu är det vecka 13 och jag har gjort 26 LO:er, dvs dubbelt upp. "Riktigt nöjd". Men jag kommer inte att höja målet innan detta  första är nått, sedan får vi se om jag lägger till 26 till så det blir 1,5 i veckan när jag är i mål med de första 52 (OM jag kommer i mål!). I fjol kom jag inte i mål alls.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka jätte härliga LO´s du gjort. Gillar färgerna massor.

Hoppas allt är bra!

Kram Erica

2009-03-26 @ 20:48:03
URL: http://www.ericaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0