En LO jag inte visat

Lite gammalt som jag inte visat. Denna gjorde jag för några månader sedan.
Det är från en av de Kick-Offer jag varit på för Distriktschefer inom Oriflame. Detta var januari 2006. Vår nya VD var på plats och så lanserades en ny Herrserie, Oriflame Men.

Först ut hela dubbel-LOn.


Så högersidan


och vänstersidan.


Mycket glitter och glamour på dessa sidor. Fotomattan är skimrande metallicpapper, rubriken är utstansad i annat skimrande papper. Det är paljettband i flera färger inköpta på Slöjd-Detaljer i Skara, bara för att de var fina. Dekorationerna är inköpta i leksaksaffär och de passade ju utmärkt i sminkteamat. Bandet på sidan är ett gammalt som låg och skräpade. Millenieskifte känns det som, men passade här till allt det andra glittriga.


Mässan var jag ju på i helgen såklart. Än har jag inte orkat att fota det jag köpte, men det kommer kanske. Har haft mycket på jobbet, så jag är helt slut när jag kommer hem. Fullmåne är det också, vilket inte är bra för min sömn.

Sedan så var jag igår i en ganska nyöppnad scrap-butik inte så långt härifrån, nämligen i Håverud. Inte alls långt från Dalslands kändaste sevärdhet akvedukten. Affären kommer att öppna webbutik på torsdag den 12 mars. Lycka till med den. Här hittar du den. Och det roliga är att hon kommer till oss på träffen den 28 mars. Det känns bra att ha en butik på plats även denna gång.

Kommentarer
Postat av: Erica

vilka härliga LO´s. Det var kul att träffas igen på mässan. Hoppas det kommer fler event så vi trääffas igen.

Ha det gott!

Kram Erica

2009-03-12 @ 22:19:15
URL: http://www.ericaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0