En LO gjord på ett helt nyinköpt papper.

Ett av papperen jag köpte på mässan gjorde jag en LO av på söndag. Papperet är köpt från den danska affären Multiscrap. De hade många fina papper och många av dem med glitter och glans. Detta kunde jag inte motstå, då sonen hade massor av gosedjur i sängen när han var liten. Tyvärr hade jag inget foto där hela samligen var med, men hittade ett foto i alla fall där han sitter med ett av dem i sin spjälsäng. De första åren tog jag massor av foton (för att ha varit i början av 80-talet, inte alls att jämföra med nu då man tar digitala bilder), men senare verkar kameran ha rymt, för några år finns det knappt ett foto alls.

Här är i alla fall LO:n jag gjorde i söndags.



Det enda jag gjort är att skära ut runt nallen och täcket och sedan stuckit in fotot bakom där, stansat ut rubriken med Quickutz, skrivit journaling och så dragit en sträng med glitterlim runt fotot. Ibland är det bra med papper som är färdigdekorerade från början, då går det snabbt att scrappa.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ååå vilken fin LO du gjort.....

2009-03-14 @ 21:14:02
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg tapet!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-16 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0