Jodå, jag har skapat

Men inte orkat fota det ännu. Och det lilla jag fotade vill inte lämna kameran. Jag blir SÅ trött på att det strular med jämna mellanrum att få fotona från kameran/minneskortet över till datorn.

Lite lat är jag väl också som inte orkar lägga så mycket energi på att felsöka. Det brukar ju lösa sig efter några omstarter av datorn eller andra lättare åtgärder. Det räcker att strula med krånglande datorer på jobbet, hemma finns inte orken (och ingen tekniker att skicka vidare till heller).

Annars rullar det på. Jobb, jobb och jobb och så lite helg när man nästan hinner vila.

Kollade dock almanackan och det är ju faktiskt inte så långt kvar till semestern. Jag börjar med en vecka, jobbar en vecka och sedan semester i 4 veckor igen. Härligt.

Nu skall jag kolla på friidrott och heja lite på de svenska tjejerna och killarna.

Ha dä tills jag återkommer, förhoppningsvis med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0