Seemeesteer!!

Härligt! Fast igår den första dagen regnade det stundvis som om himlen hade öppnats. Idag är det dock fint igen. Gråtass ligger ute på verandan i en låda, ibland i sällskap med Greta.

Här är Gråtass i lådan. Han har tagit över efter Ferguson som hade sin plats på verandan, gärna i nån låda.



Kolla särskilt till vänster bredvid lådan



Under fliken gömde sig lilla Greta, men hon kom med på bild i alla fall.

Har haft ut några layouter i gräset idag och fotograferat. Först ut är en LO som jag gjorde för ett par månader sedan, men inte blev nöjd med. Nu har jag gjort om det lite så nu får den duga.



Den handlar om att jag inte kan sova när det är fullmåne. Enkelt, bara Cardstock och en sax och några pennor. Ja, och så rubriken i rub-on.

De andra sparar jag till en annan dag, nu skall jag gå ut och hämta in torr tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0