Länge sen nu...

...men jag har inte tid att sitta så mycket vid datorn.

I fredags var vi i Ullared. Hade spanat in Panduro Outlet bl a. Men det var faktiskt en besvikelse. Inte såå jättemycket att välja på och inte billigare än deras 50% REA de nyss haft. Samma papper som de reat i de vanliga affärerna. Det blev alltså inte så mycket handlat där. Lite dekos, band och 7-8 st papper. Ett par hundra kronor.

Ge-Kås däremot fick lite mer av mina slantar. Jag köpte inga kläder förutom lite underkläder, men lite kemtekniska grejer som tvätt- och diskmedel och sånt. Sedan köpte jag förvaringar till scrapbookspapper. 35:-/st så jag tog en av varje färg. (5 st). Dessutom  köpte jag tejp i hållare. Träffade på en tjej där som sa att den var jättebra, så då blev det några rullar av den. Lite billiga dekorationer åkte också med.

Vi var inne 2 ggr med lunchuppehåll emellan. Käkade på restaurangen mittemot Ge-Kås, men det var faktiskt en besvikelse. Kycklingssalladen jag tog smakade inte bra och gubbens pannbiff var en så liten portion att han fick ta av min sallad. Det blev till att stanna i Bäckebol och köpa en kycklingsallad (igen) på McDonalds. Då vet man i alla fall vad man får och jag gillar deras sallad.

Annars så håller jag på att sortera och stämpla upp mina stämplar så jag vet vad jag har för några. Jag har inte räknat dem, vågar inte det. Såg på Scrappiz att en tjej hade över 900 st. Fullt så många har jag nog inte, men NÅGRA är det allt! Jag försöker att ha mina hÄnglar och stÄnglar-stämplar sorterade efter när de släpptes. Men det är inte så enkelt med de som är lite äldre. Jag har letat i olika Forum och på några bloggar, så en del har jag kunnat tidsbestämma. Skäms nästan, men en del av stämplarna har legat omonterade sedan jag köpte dem för 1,5 år sedan. Men nu dj-r är de både monterade och uppstämplade. Mer för mig att måla alltså.

Något scrappat har den däremot inte blivit alls de senaste veckorna. Finns liksom inte plats på bordet med alla stämplarna utbredda. Men när det är klart blir det bra i alla fall. Då kommer jag att veta vad jag har och riskerar inte att köpa dubbelt. (Jag har några dubletter som dykt upp i sorteringen).

Nä, nu skall jag stämpla upp några av de monterade stämplarna också. De är lite svårare att förvara, går liksom inte ner i några plastfickor. Men det får lösa sig det också.

Ha det så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ansol

Tråkigt att höra om Panduro Outlet.

MMMMMÅÅÅÅÅNNNNNGGGGGAAAAA stämplar har du Kram

2009-07-28 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0