Jodå, jag fångade den....

...förkylningen alltså. Den slog till med full kraft igår kväll. Jag snörvlar och hostar, kroppen värker och ögonen rinner. Bläääh! 

Orkar knappt göra nånting och så fort jag pratar får jag en hostattack. Så nu går jag här och är tyst.

För att muntra upp så får jag visa en LO som jag gjort i början av veckan. Den handlar om när jag var med våra servertekniker och skulle installera en server på en Vårdcentral och en av dem testade att köra på bakhjulen med en rullstol. Det gick inte så bra, revbenet bröts. Inte blev servern  installerad den kvällen heller, det var något i migreringen som gick snett.

Här är den i alla fall.



Mycket text och en enda liten dekoration, (stickers längst ner). Jag har blurrat lite i texten och även på fotot.

Nu skall jag gå och få mig nåt varmt att dricka, min hals behöver det.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!!

Hoppas du blivit bättre av förkylningen,konstigt att man ska bli förkyld på sommaren :(

2009-07-18 @ 22:37:21
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0