Lite scrappat och kort

Jag har pysslat litegrann fast orken varit sådär. Men det är samtidigt terapi att sitta och pyssla med sina papper och grejer.



Gamla bilder från 1962. Min lillebrors första jul.



Testade lite torrembossing på ett kort. Skurit ut ett G i kollegieblocksbaksida och målat med Akrylfärg. Sedan glitterlim och 2 strasstenar på. Stämpeln på insidan från Lisa Andersson.



En LO om min första bil en Volvo Amazon av 1964 års modell. Rubriken står på samma sätt som fartränderna nedtill på sidorna gjorde, då på 70-talet.





2 kort gjorda efter skiss på Scrappiz.



Det var CyberCrop på Scrappiz onsdag till söndag i förra veckan. Detta kort är gjort efter en skiss i en av tävlingarna. Har även lämnat in det, men det var väldigt många deltagare, så chansen till vinst är nog inte så stor. Stämpeln är köpt på Motivet.com



Ett bidrag till hann jag med på CC. Man skulle använda 2 band, minst 2 foton, Någon nyinköpt och något från "scrapskräpet".

Ja, det var väl det. Gjorde ett kort igår kväll också, men det är inte överlämnat än, så det får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0