Käre Pappa, vila i frid.

Jag har terapiscrappat lite i några dagar. Det tog lång tid innan jag orkade göra denna klar. Fotot är från 1981, men visar så bra hur pappa var. Glimten i ögat fanns där för det mesta. Inte hade han ändrat sig mycket sedan dess heller, fast det är snart 28 år sedan fotot togs. 




Själv har jag varit hemma från jobbet sedan i måndags. Har fått riktigt jobbig nackspärr som inte riktigt verkar släppa. Troligen från att jag halkade på blöt snö när jag gick in på jobbet i fredags, jag sträckte mig ordentligt. Nu har nog massagen jag tog i förra veckan gått åt skogen, men då får vi väl börja om från början då i slutet av månaden när jag har tid igen.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Va fin LO du gjort på din pappa.

Ha de så bra du kan.

Många kramar.

2009-02-12 @ 22:03:29
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Monica

Det var ett fantastiskt härligt kort, som du gjort jättefint. Hoppas att du tar väl hand om dig. Vi tänker på dig.

Kramar

2009-02-13 @ 07:45:36
Postat av: Emma

Fint kort på din pappa Ta hand om dig

2009-02-14 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0