Jobbar...

Japp, nu jobbar jag igen. Men jisses vad jag har haft semester. Kom inte ihåg lösenordet till nätet på datorn ens. Ett under att jag kom ihåg koden för att stämpla in mig, men när jag väl kom ihåg bekynnande inledningsbokstav så satt resten i fingrarna. Konstigt, undrar om fingrarna har ett minne. Ja, troligen, för i huvet fanns det då inte.

Mailkorgen lyste RÖD, sida upp och sida ner med olästa mail. Brrr. Undrar när jag skall hinna ikapp med dem. För det är säkert viktiga grejer upp emellan allt skräp som kommer.

Nä, skit i jobbet nu. I stället skall jag visa ett kort jag gjorde färdigt i helgen. Det har varit klart ett tag förutom den där sista textstämpeln som skulle på, men i helgen hade jag kommit till Pysselmyrans stämplar och då blev det klart.

Se här, ett till till min bra-att-ha-hög.    :-)



hÄngel-stämpel, Bazzill Cardstock till stommen, några spillbitar från Basic Grey, tror det var julpapper, chalkat kanterna, 3D-lim på stjärnan och så stämplen med Grattis till nya familjemedlemmen från Pysselmyran. Så nu får jag vänta på att någon jag känner får en bebis. Eller om någon annan känner någon som.....

Ett par kort till är på G, men det är inte riktigt klara än, måste orka ta fram QK-tången/Revan och stansa ut lite bokstäver till dem först.

Sedan så har snälle sonen fixat lamineringsplast från stan åt mig, så nu kan jag laminera igen. Burkar till att förvara stämplarna fanns det en på jobbet, så jag kan klara mej ett litet tag. (Men jag såg att det inte var så många kakor kvar i den som stod där idag, så kanske mot slutet av veckan har jag en till. Käka kakor kära arbetskamrater, jag behöver burken!)
Nu är det bara fotokartong som jag måste skaffa lite snabbt, det andra klarar jag ett tag till att vänta på.

Nä, nu måste jag snart uppsöka sängen. Det har varit fullmåne ett tag, så jag ligger efter med sömnen. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Påminner mig om att jag behöver göra ett bebiskort då släkten ökat med 1 liten tös.Hoppas du klarar dig fint på jobbet här är jag inne på min 6:e och sista semestervecka.Ha det gott

2009-08-13 @ 09:54:23
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0