Snart drar vi till Dalarna och Avesta

I morgon drar vi iväg till Avesta och Kort och scrapmässan där. Det skall bli gârskoj.

Mässan är på lördag-söndag, men för att vi skall vara pigga och orka hålla på hela lördagskvällen så åker vi upp redan på fredag. Det är trots allt "några" mil att åka. Det står på hitta.se att det tar drygt 5 1/2 timma och det är väl om allt flyter och man inte stannar och rastar på vägen. Det kommer vi att göra.

Rapport om hur vi haft det kommer nog inte förrän fram i veckan nån gång, eftersom vi skall åka hem på söndag em-kväll och jag sedan skall jobba tidigt igen på måndag. Kommer nog att vara bra slut misstänker jag. Det gäller att få med sig lite värktabletter så man orkar sitta hela dagarna i 3 dagar. Menmen, ibland får man lida pin, inte för att bli fin, men kanske för att göra nåt fint. hihi vitsigt va.

Nä nu skall jag vila kudden. Måste upp tidigt i morgon eftersom jag inte hunnit packa mina väskor ännu.

Ha det bra alla i det lovade fina vädret i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0