Lite nytt och lite äldre

Jag fortsätter att visa upp lite av det vi gjorde på kryssningen och som jag nu har gjort helt klart och fotat.

Först ut är den första LO vi gjorde på fredag em.



Här har vi använt papper från My Minds Eye. Härligt tjocka papper, så denna LO med flera lager är riktigt tung och stabil.   :-)
Att det inte blev klar direkt berodde på att jag var osäker på om det var Greta eller Gråtass på bilden jag hade med mig + att jag inte heller hade datum så jag kunde skriva klart journaling. NU är det fixat och här är den.

Sedan gjorde vi ju lite miniorganisation som byrån i förra inlägget och på samma kurs gjorde vi även en liten pärm till ett minipostitblock. Här är det:





Och så till sist bjuder jag på ett kort som jag har gjort idag.



Det är till InkyWings påskCC efter en skiss. Nyckelpigestämpeln kommer från InkyWings och den är embossad och sedan målad röd plus rött glitterlim ovampå det röda. Detta syns förstås inte på fotot.

Nu skall jag se om jag hinner något mer innan vi skall iväg till svåger o svägerska för att träffa makens syskon med respektive. Det var ett tag sedan alla träffades.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket gulligt kort du gjort.

2009-04-14 @ 17:56:40
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0