Har ändrat mitt mål med antal LO i år.

Tycker att det flyter på så bra när jag bara hade 16 kvar att göra i år, att jag har ändrat mitt mål från 1 LO i veckan till 1,5 LO i veckan i stället. Kolla tickers:en uppe i hörnet. Får se om det håller.

Det gjorde att jag nu i stället har 42 LO kvar att göra i år av de 78 som nya målet blev. Uoppps, vad mycket det låter.

Jaja, det går ju att minska igen om det inte ser ut att hålla. Hittills ligger jag faktiskt på ett snitt av 2 LO:er i veckan, men det känns inte som om jag skulle klara av att göra SÅ många, även om det vore trevligt.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Klart du kommer fixa det =) Jobbar du på som du gjort så får du snart ändra tickern igen ;-)

2009-04-29 @ 08:42:54
URL: http://scraptivarina.blogg.se/
Postat av: Anki T

Hej såg på Inky wings forum att du vunnit en av tävlingarna i cyber cropen. Grattis!!!!

2009-05-02 @ 19:39:32
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0