Ett kort till som gjordes på CC

Jag kom på att jag har ytterligare ett kort som jag gjorde på CyberCropen i helgen. Man skulle lifta ett annat kort. Här blev mitt resultat. Jag var med på 8 av 12 utmaningar, inte så illa. 2 av de jag hoppade över var att altra något, bl a en chokladask. I mitt tycke är det slöseri med papper och dekorationer, för att inte tala om arbete att altra en chokladlåda/kaka där papperet slits av efter några sekunder. Men det är jag det.



Jag har därmed nästan uttömt alla mina stämplar jag hittade som var från InkyWIngs.

Men.........

Sedan satte jag mig och gick igenom en del av stämplarna för att stämpla upp alla motiv jag har (så jag skall få lite koll på vad jag har och inte har). Gissa vad! Jag hittade nästan ett fullt A4 till med InkyWings-stämplar, så nu vet jag det till nästa gång.   :-)

Jag satt sedan söndag kväll och igår kväll och stämplade upp stämplar som legat lösa utan att ha ett eget "hem" på laminerat A4. Och när jag ändå sölar ner dem, så passar jag på att stämpla upp lite extra motiv att måla också. Så nu har jag MASSOR av uppstämplat att måla på onsdagarna. Det ni, valboscrappare!

Jag tror också att jag har monterat alla stämplar jag hade liggande sedan mässan som fortfarande inte fått EZ på sig. Det gjorde jag lördag-söndag eftermiddagarna när jag kommit in från mitt utejobb och var lagom frusen. Så nu kanske jag kan få ordning på vad jag har för stämplar. Är ju lämpligt att ha inför mässan/scrapträffen vi skall på i helgen. Vi skall åka ända till Avesta. Skall bli hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0