ATC:er som gått iväg till Tyskland

Dessa gjorde jag till en swapp som gått till Tyskland. I stället skall jag få tillbaka 10 st som är gjorda i Tyskland. Kriterierna var att det skulle vara något stämplat på ATC:n. Lite påskinspirerade blev dessa.

Här är en bild på alla 10 + en till värdinnan (gjorde faktiskt ytterligare en till sedan, till mig själv)



Och så ett i närbild:


Jag har stämplat med brun Impressdyna och målat med Promarkers. Glitterlim på humlans vingar. Det skulle vara ljusblått, men tog åt sig färg av stämpelfärgen så det blev lite brunaktigt i stället.

Nu väntar jag på dem som tyskorna gjort. Enligt "Stämpelsnack.se" skall de vara på väg tillbaka efter helgerna. Swappvärdinnan satt nu och sorterade inte mindre än 121 ATC:er. Vílket jobb!!

Haren och jag önskar Er nu en fortsatt Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej.

Hoppas helgen varit bra?

Trögt bara å veta att man ska jobba i morron :o(

De blev väldans söta dina små ATC:er. Spännande å se vad du får tillbaka,du får ta me dom när du fått dom så jag får se.

HA en bra arbetsvecka.

2009-04-13 @ 11:15:38
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0