Monterat nya stämplar i helgen

I torsdags kom de stämplar jag beställt från hÄnglar och stÄnglar.

Bl a dessa:

De nya Halloween stämplarna. Och dessa från Leksandsmässan i juni:


Bilderna hämtade från hÄnglars blogg. Jag köpte även ytterligare ett brudpar och några halloween till. Jag kan inte hjälpa det, men jag har svårt att avstå från NÅGON av Maries stämplar. De är ju så härliga.


Dessutom har jag monterat några av fynden från mässan förra helgen:

1. Tomte i skorsten2. Spis3i. Nalle med snögubbeöa. Sovande kattea. Pergamentrulle.

Dessa är hämtade från Stämpelbodens butik.



Från Papermaze.se köpte jag dessa stämplar:
Curious cat - Cherry PieCurios cat från Cherry Pie

Fast nyckelFast nyckelHappy Birthday ElvisHappy Birthday Elvis, båda från Stampinback


Från nya butiken Pappersarken från Karlstad blev det också några stämplar:

 Lilla Gubben Lilla gubben  Eva-Lena Eva-Lena    båda från "Tjocka tanten".
Och så hade de ett gäng med stämplar med får på, där det också följde med en hem. (Det hade nog blivit fler om de inte hade tagit slut.) Den finns dock inte på deras webb, så den får jag visa sedan när jag stämplat upp den. Pappersarken skall ju till mässan i Karlstad också, så det är stor risk att fler får kommer att följa med mig hem då.

Nu har jag en del att jobba med som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0