Helgen gick fort

Var ju på mässan på lördag och på söndag var jag rätt slut. Hade ont i ryggen och hela kroppen kändes det som. Troligen för att jag gått omkring med kassar i ena handen och ryggsäcken över andra axeln. Inte snedbelastning alls, nej då..... Skall man använda båda remmarna på ryggsäcken? Visste jag inte....eller.....

Nåja, nu är det på väg att blir bättre igen. Har tänkt mig för och suttit ordentligt på stolen på jobbet idag, det gör gott.

Skulle ha tagit bilder på mina mässinköp, men var och handlade efter jobbet så det var för mörkt när jag kom hem. Regnar gör det idag igen och det gör ju inte att det blir ljusare heller precis. Har ju en bild på Gary från Quickutz som jag ju måste visa också. Men det får bli en annan dag. Nu är det nattinatti som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0