Tre små grå trollungar

Idag när jag kom hem så hade vårt djurinnehav mer än fördubblats sedan i morse.

Det här är vad Frida åstadkommit i sin låda i pannrummet. (katterna får ju bo där eftersom jag är allergisk)



Inget bra foto, men det var extremt svårt att fota dem, för alltid var det någon av dem som rörde på sig. SÅ HIMLA SÖTA. Jag tror faktiskt inte att jag har sett så nyfödda ungar tidigare. Vi har ju inte haft någon katt som fått ungar förut. Vår kära Ruth var ju steril från födseln.

Hur vanligt är det egentligen med kattungar i slutet av oktober?  Jag tror det var Ferguson som varit i farten det sista han gjorde innan vi åkte till veterinären för kastrering. De är ju så gråa allihopa. Frågan är hurdana de blir, kattungarna, om det är brorsan som är pappan. Inavel?

Redan 2 katter är ju egentligen mer än vi tänkt oss. Nu har vi FEM!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej men grattis,då är ni ju mormor å morfar nu :o)

VAd söta de är. sötare kommer de att bli. det är ju det värsta at de blir så himla söta när de börjar stutsa runt å se farliga ut.

Hur går det på jobbet.

Jag kommer nog inte i morron heller,ska köra hem Wilma till Strömstad,får se när jag kommer hem???

2008-10-28 @ 20:50:53
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Emanuelsson

Oj det var redan dax alltså. Grattis! Sötare kommer de att bli och kramgoa.



/Bettan

2008-10-29 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0