Scrapopol 2008 utmaning vecka 3

Denna vecka hade jag flyt, fick öppnat upp 2 rutor och en ny rolig utmaning. Å andra sidan fick jag ju inte öppnat upp någon ny gata förra omgången, så man kan väl säga att jag är lite ikapp nu. DVS om jag fixar veckans utmaning alltså.

Såhär ser spelplanen ut:



Vecka #3: Du landar på chans och får följande kort:

Du snubblar iväg och landar på Scrapmaran!

Utmaningen:
Scrapmaran - Cirklar, jag vill se cirklar

Cirklar, ja det skall jag väl fixa på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska bli intressant å se vad du ska göra med cirklar.

Ska bli kul imorron!!!

Vi ses.

2008-10-31 @ 17:17:07
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0