Köpt nya stämplar + Cybercrop.

Hittade en sida på nätet: Carinas stämplar. Här köpte jag några härliga stämplar, bland annat de här två:

JultomteNr 7 Höstkappa
(bilder hämtade från Carinas blogg)

Nu skall de bara monteras också, men det får bli helgens jobb om jag inte åker till mässan i Partille. Jag har inte bestämt mig ännu för hur jag skall göra.

Håller också på att planera inför träff vi skall ha i Högsäter den 1 november. Vi skall kolla om det finns någon affär som vill komma med sina grejer till oss och sedan skall jag fixa affischer och planera för någon/några tävlingar (men det hoppas jag att jag får hjälp med). Sedan är det World Card Making Day-veckan med InkyWings under tiden 2-12 okt. Jag skall försöka mig på att göra någon utmaning till det under  helgen. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Hej följer gärna med till mässan i Partille på söndag om du ska åka.har sms:at dig då inte telefonen funkar!

2008-10-04 @ 13:21:46
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0