Jag skall KRYSSA!

Yiihoooo!

Jag har anmält mig till Scrapkryssning i månadsskiftet februari-mars 2009. 120 "galna" scrappare skall ut på havet och scrappa en hel helg. Det skall bli SÅ HIMLA KUL.

Man måste försöka hitta något kul att ha att se fram emot, när livet just nu annars är mer än botten.

Jag har ägnat denna vecka åt att packa och slänga, samtidigt som man också skall sköta det vanliga jobbet vid sidan av. Nu är det verkligen skönt att det är fredag och helg och 2 lediga dagar att vila ut och slippa tänka på eländet.

Jag skall också fixa i ordning ATCswappen så jag kan skicka iväg den efter helgen. Fick in de sista bidragen i måndags (alla höll tiden), men bad om uppskov att skicka tillbaka pga flyttpackningen. Det är verkligen fina bidrag och i olika stilar. Jättekul.  Undrar om jag skall starta en vinter-swapp också..... Jag har ju numera vår, sommar och höst. Kanske Jul vore något också. Fast det kanske inte är så lätt att få deltagare till det, det är ju dags att fixa julkort nu. Jag har inte börjat ännu, är nog hög tid om jag skall göra personliga till alla dryga 30 st som  jag brukar skicka till.

Lite pysslande skall jag försöka få gjort i helgen i alla fall. Det är skönt för en trött hjärna att skapa och tänka på något annat.

Nu skall jag kolla på Idol 2008.


Kommentarer
Postat av: missFBK

Jajaja!!!! En vinterATC vill ja va med på =))) De va roligt med ATC =) Tack!!!! igen för de fina biljetterna kramarom

Ha e skön helg nu. Kraaaaaaam!!!!

2008-10-17 @ 22:11:42
URL: http://missfbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0