Scrapopol vecka 6 och lite kattungar.

Nu har jag varit snabb denna vecka och är redan klar med denna veckas utmaning i Scrapopol. Mycket beroende på att jag direkt visste vilka bilder jag skulle använda, men också för att jag har varit ledig från jobbet idag. Sköönt! Särskilt när det snöade massor här igår när jag åkte hem, det var såna där virvlar som for emot rutan så man nästan blir blind eller i varje fall snurrig i huvudet. Det la sig snö på backen också och den ligger kvar fortfarande.

Idag har solen skinit en stund, men det har varit KALLT, så jag har bara stuckit näsan utanför dörren ett par gånger.

Här kommer veckans bidrag:



Det blev en dubbel och jag har fotat den i för dåligt ljus. Sedan har jag skevat den i Photoshop, men det blir ju lite snett då i alla fall. Bandet längst ner går INTE snett, utan sitter rakt. Det är rött och vitt och inköpt på Jysk, liksom stjärnorna och hjärtat.
Rubriken är utstansad med Revan och nya alfabetet Aquarius, textrutorna är utstansade med en die från nya Jolly-setet. Jag har ritat med vit Sakura Souffle runt fotona som stygn. Får försöka fixa en bättre bild, eller kanske 2, en på var sida så det syns bättre.

Texten handlar om att se världen med helt nya ögon, vilket de små skrutten gör, ögonen hade öppnats dagen/natten innan deras 10:e dag då bilderna är tagna.

Nu är de 3,5 vecka och har börjat höja sig lite från marken och försiktigt gå några stapplande vingliga steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0