Scrapopol vecka 5

Dåså, då blev det lite komplementfärger.

Tråkig som jag är så blev det denna gång rött  och grönt och dessutom ett julkort, mest eftersom den röda bling-bazzillen låg framme på skrivbordet från ett projekt jag gjorde i helgen.



Jag har testat min nya Reva och lite Jolly-dies. Det är dels julkulan bakom tomten och dels texten "merry christmas". Det fick bli på "utrikiska" på detta kort, eftersom ju inte Quickutz gjort svenska texter. Konstigt, vi måste ju vara flera hundra som skulle ha köpt det.    :-)

Nåja, stämpeln är från Reprint och jag har haft på glitterlim runt kulan, på hänget och på texten. Kunde kanske platsa som bling-utmaning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0