Scrapopol 2008 utmaning vecka 7




Vecka #7:
Du strosar iväg till Hantverkargatan!

Hantverkargatan - Använd paperpiecing, det går bra att stämpla på olikfärgat papper och klippa ihop, eller göra något helt eget.


Där fick jag lite att bita i. Det var lääänge sedan jag gjorde något med paperpiecing. Men det skall väl gå det också. Det är kul det här, man får en massa utmaningar som man nog inte skulle ha gett sig på annars.

Denna vecka är det en deltagare som för 3:e gången fått chanskort och svept iväg 2 gator samtidigt. Hon har bara 2 gator kvar efter denna vecka. Jag som tyckte jag haft tur som fått det chanskortet 2 ggr, men jag har ju samtidigt hamnat i scrapvrån en vecka också, så det jämnade ju ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0