En bild till på sötisarna

På fotokursen jag gick, så klagade jag ju på att jag inte kunde ta bilder på mina katter för att de var för rörliga. Än så länge är de här småttingarna HYFSAT enkla att fota. Det blir ungefär 1-2 bilder av 4-5 som är användbara. Bäst att passa på medans de håller sig såpass stilla ändå.



Det kanske var dumt att ta dem ur lådan så de får lust att röra sig på större ytor. Idag klättrar de upp efter kanterna på lådan där de bor. Mamma Frida har börjat gå ur lådan och lägga sig på trappan i stället. Så nu ligger Ferguson på översta trappsteget  (är för varmt att ligga OVANPÅ pannan när det är eld i den) och Frida på nästa. (en liten trappa är det med 2 trappsteg) Det gäller att se sig för när man skall in i pannrummet minsann, så man inte kliver på någon katt. Blir nog kul värre när småttingarna lyckas ta sig ur lådan också. Dröjer säkert inte länge till. Då kommer man inte att kunna smyga in i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å va söta de äärrrrrrrr.

2008-11-25 @ 18:20:10
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0