Kort jag fått

Fast jag rymde på min födelsedag så har jag ändå fått några kort.

Mina snälla kompisar i scrappgänget har gett mig handgjorda kort.

Detta från Anki hade kommit och låg och väntade när vi kom hem:

image335

Och detta fick jag av Jeanette när jag kom till jobbet:

image336

De är så duktiga på att göra kort, så det känns jättekul att få ha dem hemma hos sig.

När vi hade arbetsplatsträff på jobbet, blev jag också firad med tårta och blommor samt presentkort.

Här är presentkortet och kortet som satt i blomman.
image337


Blomman är här:

image345

Perfekt med en blomma att ha ute. Då är det bättre chans att den kan överleva ett tag.  :-)

Jag skall strax lägga in bilder från Födelsedagsswappen som jag är med i på Scrappiz också. Får bara fixa bilderna lite först.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hallojsan!!
Ja ett lite kort kan man ju ge bort fast jubilaren flyr ;o)
Här håller vi på att sätta upp hyllor i pysselrummet,så nu är det nära.......
JAg ska alldeles strax flytta in....
Vi ses på jobbet.

2008-05-18 @ 16:36:27
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0