Fick min vinst idag.

Idag fick jag ett roligt brev på posten.

Allt detta låg i brevet:
image363

Det var vinsten från det här som kom.

Jättemycket skojsigt. En påse med band, en påse med journalingkort och tags, en påse med blommor och knappar + en liten söt stämpel, en påse med småprylar som gem, säkerhetsnålar, öljetter, halvpärlor och brads, och så en påse med 6 olika ark av punchinella. DET var kul. Det har jag funderat på att skaffa, men inte riktigt kommit till skott eftersom jag inte visste om det var något för mig. Nu kan jag testa om det är det. Kul med scrappig post. Tack snälla Nilla för paketet.

Kommentarer
Postat av: Jajisses

Vad roligt att du gilla sakerna, hoppas du får användning för dem.
Mvh Nilla

2008-05-29 @ 22:56:06
URL: http://jajisses.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Va mycke kuligt idet paketet :o)

2008-05-31 @ 12:10:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0