En födelsedagspresent till som jag ju glömt.

Jisses, jag har ju glömt at visa vad jag fick av sonen i födelsedagspresent.

Jag önskade mig en blixt till min nya systemkamera och min raring till son sa han skulle köpa det åt mig. Innan han hann göra det så hann jag dock ändra mig från en Nikon SB-400 till en Nikon SB-600 som kan mycket mera. Då fick jag pengarna av honom och la till resten själv, så nu har jag en sådan här hemma. Blixt SB-600

Det blir mera inställningar och grejer att lära sig. Har ju rätt fullt upp med att fatta alla inställningar man kan göra med kameran som jag köpte i slutet av januari. Den har jag nog inte heller visat kom jag på. Det är en sådan här:
D40 (Black)
D40 heter den och har medföljande Vidvinkelobjektivet AF-S DX 18-55 mm II.
Jag köpte också till  Teleobjektivet AF-S DX 55-200 mm:
D40 Double Zoom Kit

Av mor och far fick jag Euro att använda på resan. Det var skönt, då slapp vi hålla på att växla och ha oss.

Tack till Er om jag inte sagt det ordentligt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0