I morgon bär det av....

.... till mässan i Göteborg. Min biljett ligger och väntar. Tack snälla Easer för den. 80:- mer att handla för.

Det skall bli SÅ kul. Och det kan jag behöva. Just nu är det inte så mycket annat som är kul. Mår inte så bra. Fibron spökar och gör sig påmind mest hela tiden. Jag vill ha VÅR nu. Men det är inte allt. Det är mycket annat runtikring i livet som surrar för tillfället. Jag vet inte om jag skall berätta om det här, kanske gör det lite senare när saker och ting ev har klarnat. Men för tillfället gör det inte att jag mår så bra precis.

Det känns i alla fall väldigt skönt att ha en så kul hobby som jag har, ja Scrapbookingen alltså. Och med den fotograferingen. Om det nu blir lite varmare i luften så skall jag ta mig i kragen och verkligen gå ut och fota massor. Jag har många idéer, men det funkar inte med massa snö och kyla.

Tittar precis ut genom fönstret, och vad ser jag! Det SNÖAR igen. Stora blaffiga flingor. Det var INTE vad SMHI hade lovat. Fy sjutton vad trist.

Nä nu skall jag sluta gnälla och förbereda mig för i morgon. Jag har lite att uppdatera i min "jag har dessa-anteckningsbok". Jag har alltså skrivit upp de färger, motiv och dylikt som jag har av tex stämpeldynor, Twinklingar, Dies till Qk, distresser och annat. Det jag inte skrivit upp är Stickles glitterlim och det börjar bli lite för många nu för att jag skall hålla reda på vilka färger jag har. Sedan har jag inte skrivit upp Pro-markers pennorna heller, jag har visserligen bara 8 st, men det vore ju dumt att köpa samma färg jag redan har då och hjärnan har belagts med ett lager teflon så minnet är hur kort som helst. Så min lilla bok är guld värd när jag är på mässa.

Ha det bra, så kanske jag visar mina inköp när jag kommer hem på lördag kväll, eller inte. Är nog trött då, men på söndag kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0