Har gjort ett kort till Mamma och Pappa på Guldbröllopsdagen

Mamma och pappa var inte hemma när de firade guldbröllopsdagen, de var i Las Palmas. Men sent i lördags kväll kom de hem och då hade jag fixat en blomstergrupp med lite vårblommor i och ställt på köksbordet tillsammans med detta kort från Brorsans och mina familjer.

image301

Det syns inte så jättebra på detta dåliga foto som jag tog utanför hos dem i skymningen, men "50" är i guldpapper med glitter på.

Katten får sitta där i förgrunden i stället för deras "Gamen" (heter så för att han var så glupsk och stor) som tyvärr gick bort under tiden de var borta. Det var grannens halv- (eller hel) vilda katt som flyttade dit när deras granne blev sjuk för några år sedan. De vet inte hur gammal den är och den har inte velat bli klappad eller så. När vi kommit dit har den flytt hals över huvud. Men MAT har den tagit emot och den har legat ute på den inbyggda verandan och fått skydd för väder och vind. Men på hans villkor verkligen. Nu är han borta, men får finnas kvar på kortet som minne.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint kort
nu vet du att du ska lära mig att måla också ses imorgon tjing

2008-03-11 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0