Glömde gårdagens härliga post

Igår när jag skrev här, så glömde jag ju att skriva att jag fick ett härligt brev på posten igår.

Dessa små raringar låg hemma och väntade på mig när jag kom hem.

2608 nalle2607 flicka med vagn2606 pickup kille2605 flicka med flätor_000
Bilderna från hÄnglars sida.

Gillar dessa jättemycket. Särskilt killen med pickupen tror jag kommer att bli flitigt utnyttjad av mig, åkardotter som jag är och med hela familjen som gillar alla slags fordon.

Nallen är inte så stor som bilden visar här, den är i storlek så att den precis passar att sätta i tjejens vagn. Längtar tills jag har monterat dem och kan börja använda dem.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag satt å beställde samma stämplar här om kvällen,betala dom idag så nu väntar jag med spänning. Fast jag beställde inte den sista flickan.
Ses på Lördag.

2008-03-06 @ 17:48:47
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0