En Layout som jag äntligen fotat.

För några veckor sedan gjorde jag denna LO.

image305

Jag har ingen aning om varför sonen står med sotluckan i handen och kollar in i vedspisen, men fotot var taget på juldagen för snart 25 år sedan, så juligt fick det bli. När jag dessutom hittade det mönstrade bakgrundspapperet så kom rubriken och texten av sig själv. Skorstenen är en stämpel jag köpte hos Magnolia i höstas. Till rubriken har jag använt CraftRobon och vit penna.

Nu skall jag fortsätta att träna distressmålning.

Jag fick nyss en beställning av 2 st kort som mamma ville ha till några som fyller jämnt, så jag får planera lite för det också. Det ena ville hon ha innan veckan var slut, det andra inte förrän i början av april, men det är lika bra att börja fundera nu i alla fall och inte skjuta allt tills sista stund.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken gullig LO:s
Hoppas K har fått reda på va tomten kommer ut ;o)
Annars borde du nog berätta det nu :o)

2008-03-13 @ 08:08:14
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Jessi

Roligt att du har börjat lägga ut lite nygjorda LO:s. Ser fram emot trippen till GBG. Ha det gott til nästa onsdag. Har börjat att sätta upp bladen för scrappträffen.

2008-03-13 @ 21:09:51
URL: http://www.jessispelargoner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0