Vernissage

Japp! Idag har jag alltså (tillsammans med många flera) haft och varit på min första vernissage. Jag tog ju lite bilder igår, men de flesta blev rätt röriga. Dock kan jag bjuda på mina 2 serier:



Den första är mitt förstahandsval. Det är bygdens kyrka, min blåa cykel utkörd i ett hav av scilla samt en del av en harv (vilket är kommunen Färgelandas vapen)

Den ändra fick också vara med. Det är på gula vårblommor från min trädgård. Det är så härligt när blommorna kommer om våren, då går det mot ljusare, varmare tider och sommar.

Annars har det varit en härligt solig dag idag. Har suttit ute på altanen hela eftermiddagen utan att göra ett dugg. Bara njutit av att vara ledig och laddat för ytterligare en veckas arbete innan semestern. Jag får tyvärr en sönderhackad semester i år, får gå in och jobba en vecka. Det var inte meningen, jag hade önskat och blivit beviljad 5 veckor i sträck, nu blir det 3 veckor, en veckas jobb och sedan en vecka ledigt till. Detta gillar jag inte alls egentligen, men det fick bli så för att inte sätta en kollega i klistret. Får väl hoppas man har gott av det i framtiden. HOPPAS kan man ju alltid.

Ja, det var allt jag hade att bjuda på idag, kanske orkar jag skapa något i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej hoppas ni hade det trevligt på vernissaget!Jag hade trevligt på min utflykt.

2008-06-28 @ 23:41:43
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag gillar kortet med cykeln,en härlig bild.

Roligt att se så många olika kort ni tagit.

JAg ska ringa idag å höra om det finns plats på kursen,men det är lite tråkigt att gå helt själv men,men......

Blev det några kort på när de lasta av bilen igår??

Ha dé så bra. vi höres

2008-06-29 @ 12:15:55
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0