En gammal LO

Hittade denna när jag kollade igenom datorn igår. Den tror jag inte jag har visat tidigare. Den gjordes i somras/höstas har jag för mig.

Klicka för stor bild

Papperet i grunden är från ett Stack från Die Cut With i View. Det innehåller en massa papper med kattmotiv på, samt ett ark med diekuts och ett ark med vellumtexter/bilder. Katten på soptunnan kommer därifrån, tyckte den passade Kalle Katts mentalitet, han var en riktig glidare. Så gav han sig ut på äventyr när han var 2 år och kom aldrig tillbaka (okastrerad som han var). Den lilla katten till vänster är en Quickutz die som jag stansat ut i svart cardstock och målat lite vitt på bröst och tassar.

Bilderna är från 1994 (tror jag) och tagna av sonen.

Kommentarer
Postat av: Tjolahopp71

Tack så mycket för din kommentar, det värmde! :)

2008-06-10 @ 12:53:15
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: Lisbet

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.



2008-06-12 @ 21:28:46
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Hej Hopp ANnsofi

Viktoria här..

var in på Scrapfias blogg och skrev ett meddelande.. Undrade om ni inte lust på en pysselträff på söndag här i bengtsfors..

Vi kommer att vara på Utvecklingscentrum mellan ca 10 och 18 Kostnad är 20:- Ni meddtar själv pyssel och något ni vill äta.. Micro finns..

Ni kommer även att ha möjligheten att shoppa lite.. Tar med mig åtminstone papper och stämplar samt bugs dies.. Önskas annat (om ni kommer) så gör en beställning så tar jag med..



Välkommen..

Kram

Viktoria

Papper & Sånt



ps meddela så snart ni kan om ni kommer eller inte.. :-)

[email protected]

sprid gärna ryktet..



2008-06-13 @ 10:43:14
URL: http://papperochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0