Rå potatis

Ja, rå potatis åt sonen OCH hunden när sonen var liten. Tror inte han gillar det numera.

I alla fall, denna LO har jag knåpat ihop idag PLUS ett grattiskort, men det är inte skickat ännu, så det får vänta lite.



Jag har använt:
Papper från DCWV The Old World Stack och Bazzill (Chandler=brun)
Rubriken är Quickutz Star Classic
Enda dekorationen är en bit garn knuten som en rosett
och så Zig Writer 0,5mm Coffee (brun) att skriva med.

Att det blev en garnrosett berodde lite på att det såg lite tomt ut uppe i det hörnet och så hade jag plockat fram garn till kortet jag gjorde, men ratat det där och nu låg biten där på skrivbordet, så den fick vara med. Så kan det gå ibland.

Det är första gången jag vågat mig på att dela ett foto mitt itu. Det fick jag ju göra här för att det skulle hamna i mitten på LO:n. (eller ja, nästan i mitten, jag kunde ju inte skära av sonen handen) Lite pirrigt att sätta skärmaskinen i fotot, men det verkar ju funka bra i alla fall. Får se hur det ser ut när det kommer in i albumet. Det kan i alla fall inte vara i ett ringalbum, utan det måste vara ett postboundalbum, så sidorna trängs ihop.

Kommentarer
Postat av: Jeanette F.

Hej!!

Va duktiga en del är å pyssla då ;o)

Här händer det ingenting :o( Jag tycker dagarna bara rusar iväg å jag hinner inte mè.....

JAg har mailat dig......

Ha en skön semester. Känns lite trist att detta är min sista vecka :o(

2008-07-14 @ 11:34:39
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Anki

Hur går det med omorganisationen?

Jag var i Råggärd förra veckan och spela minigolf.Tyckte jag såg din bil, tror jag vet vilket håll du bor åt.

Klart jag fixar en header åt dig om det var det du menade;-D

2008-07-14 @ 21:31:28
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0