Organisation?

Egentligen....
borde jag organisera i mitt pysselrum, nu är det fjärde veckan - verktyg som gäller på pyssel.net..

Men igår "fick" jag ett paket från Panduro så när jag kom hem var det ju mycket roligare att plocka med det nya, vilket inte alls gjorde att det blev någon bättre ordning. Det blir det inte om man plockar upp papper, dekorationer, stansar, kuvert, stämplar och ja allt möjligt och lägger det OVANPÅ allt annat på skrivbordet.

Jag väntar på nya stämplar som jag beställt från Stämpelboden. De hade så häftiga på gubbe och gumma, och så blev det ju såklart några till. I helgen skall jag ev på 50årskalas så det hade varit bra om de kom idag, så jag kan göra ett kort i så fall.

Sedan går jag och väntar på att hÄngla-Marie skall lägga upp de  nya stämplarna som såldes i Leksand förra helgen. De var ju som vanligt jättehärliga. Jag har även några andra stämplar från henne som jag vill köpa och tänkte slå ihop beställningarna. Jag har läst någonstans att de skulle komma upp i shopen i veckan, så den står under bevakning.

Förut i veckan har jag faktiskt gjort ett par LO.er och 12 st 15x15 cms almanacksbilder till MAJ månad. Det är för en swapp jag är med i.
Jag har fotat detta, men orkade inte ta bilderna ur kameran på kvällen när jag var klar, så det får komma till helgen när jag har gått på semester. Nu har jag rast och bara en halv dag kvar att jobba innan semestern börjar. Skall bli SÅ skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0