Katt på het plåt

Ja, så heter den LO jag gjorde igår.



Det är bilder på vår gamla katt Ruth, som alltid hittade bra ställen att ligga på. Här hade vårsolen värmt upp en plåt som låg på trappan till ingången vi inte använder. Den var säkert lite varmare än den kalla cementtrappan.

Jag har använt:
DAISY D´s Stringtime Pinwheels i botten
Bazzill bling till fotomatta och rubrik
Rubriken är Quickutz Blossom mini unicase
Blomma från Junkitz, grass flowerz
med knapp från Landstoken och en bit
garn från gömmorna.
Textrutestämpeln är från See D´es och heter Note it.

Jag skulle haft semester nu egentligen, men efter 4 dagar utan att få behålla maten, så sjukskrev jag mig. Kan inte sova på nätterna heller, tankarna bara snurrar i huvudet. Sista dagen innan semestern fick jag besked om att den 1 oktober är det resväg som gäller. Ingen hänsyn hade tagits till vad Företagshälsovården sagt. Jaja, jag får väl försöka, går det inte så får jag väl bli sjukskriven, även om det inte är det jag vill. Jag vill ju jobba, men inte till vilket pris som helst. Man måste väl få ha ett liv utanför jobbet också, men det är frågan om det, om det blir någon ork kvar alls om man skall sitta i bilen 2 timmar varje dag, mot 2 x 10 min nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0