Dubbel-LO

Jag fortsätter med vinterbilder. Dessa bilder är faktiskt tagna på annandag jul 2006. Dagen efter tog jag t o m en bild på en blommande maskros!

Nu när de sista djuren lämnat gården, så var det röjning i ladugården som gällde.



Jag har använt:
Papper från Bazzill (brunt, grönt, rött, beige)
Spillbitar Canson (gult) och okänt märka (svart)
Rubriken är skriven med CraftRobon, typsnitt Big Top nedladdat från internet
Dekorationer: Lada, tupp, högaffel, höbal och skottkärra från Jolées Boutique
(gammal förpackning som legat i flera år)
Traktor utstansad med Quikutz nr RS 0524
Textrutan tillklippt med Fiskars mönstersax (den är inte så sned som det ser ut)
Texten utskriven på Bazzill cardstock med typsnitt Big Top.

Idag har äntligen gubben fått fart på Cadillacen och jag har fått en tid (återbud) för besiktning på torsdag. Hade lite tur, för det fanns inga tider förrän 13 augusti när jag kollat flera ggr i förra veckan.
Hoppas nu bara att den går igenom också, så kan vi köra i 2 år sedan utan ny besiktning.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det var väldigt vad produktiv du är.Vi får väl passa på så länge vädret är halvdant - ja mig spelar inte vädret så stor roll då jag sitter på kvällar/nätter.Ha det så bra.

2008-07-21 @ 23:29:43
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0