Borås-tripp

I tisdags var vi på en heldagstur till Borås. Maken och sonen skulle kolla på något verktyg och jag följde med och blev avsläppt i Knalleland. Det var tryckande värme så egentligen skulle man ju ha varit hemma på gården och bara slappat, men shoppning är ju kul i vilket väder som helst.

Detta var vad som hamnade i min korg:



Inte en enda amöba, men några andra stämplar, typ landskap. En retroflower-stans medium, 2 påsar med fjäriilsformade öljetter, en påse med skimrande sländor, ett block med hund/katt papper i liten storlek och så en bunt med papper.

Dessutom hade de utförsäljning på gamla scrap- och stämpeltidningar för 10:-/st, så jag köpte 5 sådana också. Någon från 2005, lite kul att se vad det har ändrats på bara några år.

På hemvägen var vi inom Överby i Trollhättan och köpte lite mat och sen hade den dagen gått.

Kommentarer
Postat av: Anki

Alltid roligt med shopping.Bra när det köps nya stämplar till vi ses igen.Mycket att titta på.

2008-07-24 @ 23:20:35
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Se där ja....det hamna lite i din korg hos Magnolia åxå :o)

Samma träd å stans som jag.

Den lilla stansen jag köpte är ju den jag letet efter länge.Den jag använde hos Sussanne i Uddevalla på kursen när vi gjorde minialbum. Nu äntligen.......

2008-07-26 @ 23:02:27
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0