Nu är det officiellt!

Jag har blivit tillfrågad om att vara Gäst-DT hos ett litet ord.

Kolla här.

Vi är 6 st av de som varit med förra året som blivit tillfrågade om att vara Gäst-DT i år. Det skall bli jättespännande.

Igår fick jag ÄNTLIGEN igång scannern hemma också, så nu skall jag fortsätta att scanna in de album jag hittade innan jul. Det finns ett erbjudande om billig framkallning under januari, så jag tänkte utnyttja det. Så nu är kvällarna och helgerna framöver räddade.

Ikväll drar vi igång med våra scrapträffar igen. Det skall bli roligt att träffa alla igen efter helgernas uppehåll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis,va kul :o)
Vi ses i kväll.

2008-01-09 @ 11:35:48
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis Ansol

2008-01-09 @ 21:30:20
Postat av: Anki

Hej såg att du hade kommit med på fotokursen.Det ska bli jätteskoj! Anmälde du dig till distresskursen, såg att den var full nu.(Jag anmälde mig)

2008-01-12 @ 22:36:31
Postat av: Jessi

Vad kul för dig! Väntar mig mycket inspiration. Fick du plats på distresskursen? Tänkte vi kunde ta samma tid?
Syns på onsdag, då ska det inte vara några möten.

2008-01-13 @ 15:49:28
Postat av: carina

vad kul att du har blivit dt =) ser fram imot att se vad du skapar. jag skrev med upp mig på distress kursen

2008-01-16 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0