Äntligen är scrapblocken över!

Jag har inte gjort en enda LO på hela året! 8 hela veckor!
Jag hade alldeles tappat lusten. Den fanns bara inte!

Men så nu i helgen, efter att ha varit hemma i fredags och vårdat en rejäl förkylning med hosta, så satte jag mig igår och började plocka bland fotona och papperen och då.... ja, det var roligt igen. Jag gjorde klar en LO och började på en till.

Denna blev klar igår, så den har jag fotat i hyfsat ljus.

image291

Ferguson såklart. Han ser ut som en liten varg, så liten han är. "Dude" betyder sprätt eller snobb läste jag i lexikonet, därav den extra rubriken. Fotot är taget 070808, det står där nu också efter fotograferingen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fräck LO.
Fint med hörnstansen.
Ses i morron.

2008-02-26 @ 11:54:07
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0