Inget nytt...

...egentligen, men jag har gjort lite som jag inte kan visa ännu då jag först vill att det skall nå mottagarna.

I helgen har ju varit väldigt fint väder här, så jag har varit ute en del, men också inne och röjt i mitt rum. Råkade dock snubbla och repa upp ett jack i underbenet. Xqwxyzx, vad ont det gjorde. Och blodet skvatt. Jag kanske är ovanligt klumpig, för jag slår jämt i tår och ben i olika saker jag (skall) gå förbi. Samtidigt får jag lätt blåmärken, så ibland ser jag helt misshandlad ut på höfter och lår.

När jag röjde i en kasse hittade jag tillsammans med broschyrer och annat några DVD-vykort jag köpte i USA. Härliga bilder från Grand Canyon, San Fransisco och Las Vegas. Blev ju tvungen att sätta mig och titta igenom dem. Jag VILL DIT igen! Synd att det är så långt bort och kostar så mycket pengar.

Nä, nu skall jag se om jag kan sortera lite A4-papper på något smart sätt, så jag får plats i mappvagnen för alla 12x12" papper som är på vift lite här och där.

Återkommer när jag har mer att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0