Nya inköp

Idag slank jag strax innan stängning in på Dekorera med Mera och handlade de nya Maja Design-papperen som kommit. Hela serien av Mina Vänner - Carina. De ytterligare 3 vännerna var inta klara ännu, de skulle komma i nästa vecka. Lite synd, jag var så nyfiken på dem, men den som väntar på något gott.....

Det får bli ytterligare en tur till Färgelanda.

Såhär ser i alla fall papperen ut.  (bilden hämtad från Paulas blogg)




Nu är det Valborg och Första Maj och några härligt lediga dagar.  Det skall bli skönt.

Hoppas någon dag blir fin så man kan gå ut och fotografera lite. Igår och idag har det varit lite för blåsigt för det.

En förutsättning är förstås att min onda rygg blir avsevärt mycket bättre. Denna vecka har jag haft så fruktansvärt ont, så det var länge sedan jag var så dålig. Inte kan man sova på nätterna heller när det gör ont vid minsta rörelse. Men i morgon fick jag tid hos min massör, så jag hoppas att det kan hjälpa. Härligt med folk som ställer upp fast det är röd dag och allt.

Scrapträffen idag hoppade jag över. Det hade inte gått att sitta stilla så och pyssla. Och inte att släpa på väskor heller för den delen. Men det är några onsdagar kvar tills vi slutar för säsongen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du blir bättre när du varit hos massören.
Nu när man blivit van vid fint väder så blir man ju så sur när det regnar,å det regnar inte lite idag
:o(
HA det så bra du kan,vi hörs före du åker på sem....

2008-05-01 @ 10:58:42
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0